пятница

13 декабря

2019 г.

Сообщить новость

10-Jul-2019 16:49

"Южная правда", № 51 (23979)

ВЛАСТЬ (статья)

Підсумки розгляду звернень громадян Миколаївською облдержадміністрацією протягом січня - червня 2019 року

%d0%91%d0%b5%d0%b7 %d0%bd%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d1%8f

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Миколаївською облдержадміністрацією проведено аналіз стану надходження звернень та порушених у них питань протягом січня-червня 2019 року, за результатами якого встановлено, що загальна кількість звернень громадян порівняно з аналогічним періодом минулого року зменшилась на 14%. Кількість письмових звернень зменшилась з 987 до 824. Електронною поштою надійшло 163 (18% від загальної кількості звернень) звернення, а протягом січня - червня 2018 року – 114 (11%) звернень.
Більшість категорія громадян є: пенсіонери, багатодітній сім’ї, учасники бойових дій, ветерани військової служби, робітники, селяни, підприємці, безробітні.
Серед звернень громадян до облдержадміністрації 99,9% становлять заяви (клопотання), 0,1% - скарги. Колективних звернень – 9% (торік –
12 %), питома вага повторних звернень збільшилась на 0,4%. Більшість авторів звернень - пенсіонери (45%).
Найбільше звернень з питань житлової політики – 26% від загальної кількості питань (січень - червень 2018 року – 23%), щодо поліпшення житлових умов, плати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла. Також спостерігається збільшення звернень з питань транспорту і зв’язку – з 4% до 8,9%;
Серед органів вищого рівня найбільше звернень громадян надіслано до облдержадміністрації з Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України.
Основними причинами звернень залишаються: соціально-матеріальний стан заявників, які постійно відчувають недостатність, а часом і відсутність коштів для задоволення своїх потреб, потреб сім'ї; недостатня обізнаність та правова освіта населення, насамперед сільських жителів, які потребують захисту та підтримки; незадоволення результатами розгляду звернень громадян на місцях, зволікання та формальне ставлення керівників організацій, установ районів та міст, які надають відповіді заявникам, не задовольняючи порушені питання та можливі шляхи їх вирішення.
Продовжує свою роботу при облдержадміністрації «Поштова скринька голови облдержадміністрації» для надання дієвої допомоги населенню області у вирішенні нагальних проблем. Нагадуємо адресу адміністративної будівлі Миколаївської облдержадміністрації: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22.
Також можна звернутися до облдержадміністрації шляхом подання електронного звернення на спеціальну електронну адресу облдержадміністрації - obrgrazd@mk.gov.ua.

Інформація надана відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.